Friday, January 25, 2008

.p.e.n.i.n.g.

Pening r kepala aku. Adoiii... Naper??? Sbb keje2 aku nih la. Pe keje aku?? Byk yg aku wat.. Multitasking.

Yg aku tgh dok wat skang nih adalah nak men"sort" segala macam bil. De yg dah berzaman punye. Yg tahun 2007 punya pun de gak lagik. Geram gak kekadang tuh. Biler nak report, nak terketaq2. Pastu, camne aku nak update report lengkap. Segala maklumat yg de tak lengkap. Everytime, En. H lambakkan bil kat aku, mesti time aku tgh bz ngan keje len. Paling aku pening skali biler otak dok berserabut ngan tender, tetiba time tuh r die lambakkan segala mcm mak nenek nye bil & nak report ASAP.. Oitss... Tau le status aku hanya kuli je.

Ahaks... Lagik2 citer ketidakpuasan ati aku di opis. Biler agaknye aku nak dapat keje len. Dpt masuk line gomen menarek gak. Dgr basic gaji mmber aku tuh pun dah watkan I terliur. Muahahaha... Well, mereka yg keje gomen tentu mengetahui nya.

No comments:

Google