Monday, January 28, 2008

hampir

Semlm aku hampir2 berlanggar. Adoiiii... Scary beb.. Aku pun tak pasti pe yg aku khayalkan sampai jadi camtuh. Brek sampai tayar berbunyi, screeeettttttttttt....

Pergh... Kalau aku tak tekan brek kuat, mmg depan keta aku akan tercium bontot keta Myvi kat depan. Isk2... Biler teringat balik terasa cam tapak kaki ngilu je. Dah le aku pinjam keta abah aku skang nih. Kalau tercium la, aku tak dapat bayangkan bertapa mak & abah aku akan riso.

Bermula dr semalam, aku dah berjanji ngan diri sendiri tak akan berangan melampau masa tgh drive sampai mengganggu konsentrasi aku memandu. Huhuhuhu...

Pg td, odw gi opis, de satu motor nih betol2 wat aku cuak. Sorg pompuan naik ngan anak dia yg agak kecik. Aku rasa cam dak tadika je. Dak tuh dok dlm bakul kat depan. Yg mak nye bw motor agak laju. Siap overtake keta aku. Then, dok tgh2 jalan. Aiyokkk.. Die lupa agaknya yg motor hanya bertayar dua. Kalau kene gesel skit bleh jatuh. Keta byk yg laju. Almaklum r, pagi Isnin punya sindrom. Ehehehehe...

Lepas ada satu traffic lite, pompuan nih follow dekat giler ngan belakang keta aku. Aku lak nak belok kiri. Dr jauh lagi aku dah pasang signal. Kang kalau biler dah dekat baru aku pasang signal & minah tuh tak perasan, lain plak jadi nya. Aku dah le maseh cuak ngan kejadian semlm. Huhuhuhu...
PANDU CERMAT, JIWA SELAMAT

*** Sindrom pg Isnin aku adalah terlambat bangun gara2 ari Ahad yg ala2 tak cukup rest. Dah le ngan tido lambat kerana gigih menjahit seluar slack aku yg terbertas jahitannye. Hmm...

(-_-)

No comments:

Google