Monday, January 28, 2008

JCo

Semalam aku mulakan hari dgn breakfast termahal. Adoiiila...

Yg mhlnye bukan makanan. Tp minuman. Hot choc = RM9.50. Makan baru RM3.80. So, jumlah aku breakfast semalam adalah RM13.30.

Tp aku puas hati sebab makanannye sedap dan mengenyangkan. Air nye plak, menjilat bibir la. Ekekekek...

Pe yg aku makan sampai mahal camtuh???

Makan kat JCo. Donut Jco. Aku tak ingat aku makan perisa apa. Roti donut tuh punye r lembut. Lebih lembut dr Dunkin Donut nye. Masyukkkk je. (^_^)

Aku mkn 2 ketul pun dah kenyang. Tp tak puas. Cam nak rasa je sumer perisa yg ada.

Nih sumer hasil godaan Dikju & juga page sorg blogger yg sering aku lawati itu. Aduhhh... Memang lazat pun la. Makan sampai comot2.

Petang tuh biler dah balik umah, macik aku bg Dunkin Donut. Memang terasa benar kelainan 2 jenis donut nih. Yg pagi aku mkn wat breakfast, roti donutnyer lembut, enak, lazat, etc... Dunkin Donut lak sebaliknya. Macik aku tapau. Roti donut tuh dah keras. Liat skit. Nih yg blk umah nnti nak suruh mak sy wat donut. Kemudian sy nak wat salut coklat. YUMMYYY...

Ptg tuh makanan agak membosankan & kurang menyelerakan. Frusttt... Huhuhu...

No comments:

Google