Saturday, January 26, 2008

terkena

Adoiii... Ari nih pepagi lagik aku dah terkena. Terkena ape??? Terkena main.

Hmm... Suatu waktu dahulu, kire2 setahun yg lalu, aku pernah jadi guru ganti tuk 3 bulan ( aku dah "round off" ). Hahahaha... Mengaplikasikan perkataan yg aku pernah gunakan sewaktu menjadi seorang guru tuk seketika itu.

Semua itu suatu kebetulan je. Masa baru abeh study dok isi segala macam borang2 keje yg bleh di isi. Aku takde teruja sgt nak keje. Tp disebabkan aku tak suka biler kene kejan ngan parents, so, aku pun cepat2 apply.

After a few months, I got a call for an interview. I didn't expect nak dpt job tuh. Walaupun sementara je. Aku gi gak interview tuh. Untuk tidak menghampakan parents aku. Sungguh aku tak minat menjadi seorang pendidik, aku cuba, try, test melakukan sebaik mungkin. Walallahualam, student aku paham ke tak..

Berbalik kepada kisah pagi td. Tp citer ini start dr smlm lagik. De no si polan dok miscalled aku. Malas nak layan. Kalau maser student dulu, rajin jugak le. Ehehehe...

Pagi nih pun no si polan dok miscalled lagik. Aku biarkan je la. Then, si polan tuh msg lak. Bermula kisah ber"SMS". Well, aku nih kalau ngan no tak kenal jgn harap aku nak wat mesra alam. Mmg kene marah lagi de r. Tambah lak kalau org tuh dok main tarik tali.

Nak sorok sgt identiti. Lepas kene marah dlm 2,3 SMS, akhirnya si polan itu mengaku saper diri sebenar die. Hahahaha... Guess who??? Ex-student aku. Amek ko.. Ayat die yg kuar lepas die kenalkan diri, "Teacher nih garang la".

Saper suruh nak mainkan aku. Salah org r.. (^_^)

Segarang2 aku, de gak terselit skit kelembutan. Ececeh... Sesi angkat bakul r plak.

Okies... sudah tym tuk pulang.. Aiyok.. Tomorrow tgn gue mesti gatal2 nyer sbb tak dpt nak update my LOVE. o_O

No comments:

Google