Thursday, January 24, 2008

dis .w.o.r.l.d.

Isk2... (-_-)

Raser sedey plak sbb ngan rasminyer aku telah pun menamatkan penulisan aku kat blog fs. Sblom nih aku agak aktif dok menulis kat situ. Sejak end of last year aku teramat rajin menulis blog. Every day, de je topik yg aku bangkitkan. Bukannyer satu. Tapi dlm 1 ari aku bley wat beberapa topik. Tmbh2 lak biler aku tak byk kije & idea memberontak nak kuar.

Fyi, aku hanya online di opis. Agak terhad jugak la aku nak menge'post'. So, biler dtg opis tuh, byk la yg aku post. Tuh yg 1 ari smpai de beberapa post. Ikot mood gak. Kekadang skit je aku tulih walaupun de citer berguni2. Hahahaha...

Byk yg dah terjadi sepanjang tahun 2007. Disebabkan peristiwa2 yg telah berlaku tu la yg telah memberi dorongan tuk aku lebih giat dlm urusan blogging nih. Mula2 aku berjinak2 ngan dunia blog fs. Skang biler dah maju skit, aku kasi upgrade la. o_O

Regret??? NO & will not. This is my decision. Lagipun aku rasa perubahan perlu dilakukan untuk diri aku. I want to meet new friends in this blogging world. (^_^)

No comments:

Google