Friday, January 25, 2008

addicted

Hahahaha...

I'm so addicted to blog. Memang pun. Tak tau la sebab pe. Maybe sbb blog baru or aku memang dah addicted. Hehehe...

Sama cam addicted wat sudoku. Suatu mase dolu, setiap masa rase nye mesti dok lekat ngan sekeping kertas yg de sudoku to complete. Wakakaka...

Back then, I was addicted to The Sim. Game yg diperkenalkan oleh Cik Zam. Maser tuh tgh study lagik. Tak silap aku maser second year kot.

Cik Zam telah menyebarkan penyakit itu ke sekitar kelompok kawan2 sekalian. Pastu P-e lak ajar camne leh cheat dlm game tuh so that leh earn duit byk dan hidup senang lenang.

Lama dah tak main game tuh. Dah takde pun dlm hard disk aku. Well, biler guna laptop nih mmg byk gak probs. Dah beberapa kali masuk bengkel. Format lak tak tau r dah baper kali. Huhuhu..

Plg byk pun aku addicted ngan game la terutama skali maser bergelar student dulu. Skang nih dah tak sgt. No time... De mase. Tapi peruntukan mase tuk main game dah berkurang.

Kalu dulu, saya la yg beria stay up. Bkn study sgt pun. Study 30 min, men game bleh lak smpai 2,3 jam. Adoiiii...

Tp alhamdulillah, berjaya gak memperoleh skroll. (^_^)

D pic me wif my besfren during our big day.

No comments:

Google