Tuesday, January 29, 2008

lip balm

Adoiii... Skang nih aku takleh nak berenggang ngan lip balm. Ke mana saja aku gi mesti nak kene bawa. Bibir aku cepat kering. Takleh nak main basah ngan air liur je sebab bibir akan jadi bertambah kering de la. Isk2...

Last wik end masa kuar ngan Dikju aku terlupa nak bawa lip balm. So, kene la beli yg baru. Tak kisah sgt la beli baru tuh sebabnya memang lip balm aku dah nak abeh pun. Ari nih aku terlupa bw lagik. Takkan nak kene beli baru lagik kot. OH NOOOO...

Terpaksa la aku bersabar je. Kering siap berkuping dah. Bile camnih mula jari2 aku gatal je nak hilangkan kulit2 kering itu. Alamatnya luka sudah bibir aku. Kalau keadaan makin buruk, nampak gaya nyer terpaksa la aku gi klinik.

Owh.. Citer pasal klinik nih teringat kisah Dikju sewaktu bergelar student. Selama 3 tahun study kat kampus, skali pun die tak pernah gi PK (pusat kesihatan). Memang kebal tol die. Sakit teruk pun tetap tak mo gi. Walhal, tiap2 sem dah byr pun tuk khidmat tuh.

Tp maser final sem (sem extend), baru la die jejakkan kaki. Bukan hanya sekali, tp banyak kali. Sampaikan sakit sikit pun nak gi PK. Stok ubat die pun melambak. So, kengkawan yg sakit skit2 & mls nak gi PK yg jauh, mntk ubat sponsor kat die. Ehehehehe...

(^_^)

No comments:

Google