Friday, January 1, 2010

new resolution

New year datang lagik.

Selamat tinggal 2009.

Selamat datang 2010.

Macam2 perkara telah berlaku sepanjang tahun 2009. Paling banyak sekali adalah kedukaan aku rasa. Banyak ujian yg telah diturunkan buat kami sekeluarga.

Harapan aku semoga di tahun 2010 ni, segala kedukaan dapat diubati.

Resolution baru?? Non ado.. Tak reti nak pasang azam. Satu lagik, kalau pasang azam pun, tak sampai tengah tahun aku dah lupa apa yg aku azamkan. Adehhh...

Tuk blog, azam aku tahun ini tuk merajinkan diri bila berkesempatan tuk memuatkan cerita ceriti. InsyaAllah kalau ada rezeki lebey, nak beli broadband biar mudah skit online di rumah.

Harapan aku jugak moga apa yg aku hajati akan tertunai. Apa yg aku hajati rasanya bukan di kelompok azam kot. Ni memang aku berhajat dah lama pun. Skang ni tak nak la gembar gemburkan kat sini. Sebagai seorang gadis pemalu, andai apa yg dihajati berjaya diperolehi, aku kasi war2 di sini. Doakan buat aku.


~~~Buat semua, selamat tahun baru. Moga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya. Aminnn...

No comments:

Google