Wednesday, January 13, 2010

citarasa antarangsa for lunch

Tetiba aku kepingin. Last weekend memang de pasang hajat nak pi pekenanya ngan sorang sahabat ku ini. Tapi apakan daya. Orang de komitmen ni. Bukan mudah kalau nak di ajak berpoya2. Aku paham. Hari ni bukan plan pun. Cumer biler dah terserempak tu, tros serbu.

Dah le aku 1st costumer diorang tuk hari tu rasanya. Ehe... Biler aku dah nak sudah makan, baru la de customer lain. Keseorangan la aku pada mulanya. Mari melihat gambar2 pulak. Pe yg aku makan. Di mana tempatnya.

Citarasa antarabangsa lagik tuh. Auwww...

Antara pilihan yang ada. Mulanya aku memang nak cari mi kari. Alih2 lain plak menu yg aku pilih.

Laksa lemak Singapore. Kureng skit rasanya. Tak pedas. Muak. Adehhh...

Lime juice asam boi. Air ni tidak menghampakan aku. Camne la nak buat sendiri. Boleh try test buat kat umah plak nanti. Segelas ni RM4.90.

Sekian sahaja cerita tuk lunch aku hari ni. Last week aku punya la watch what I eat. Minggu ni kantoi. Tak lapaq pun rasa nak makan. Uhukk... Camno la cita2 aku nak menguruskan muka yg tembam ini. Adehhh...

p/s: Sori Puan Dj. Dah pergi pekenanya dahulu. U can go wif ur hubby next tym.


~~~Makan untuk hidup or hidup untuk makan. Anda yg tentukan.

No comments:

Google