Thursday, January 7, 2010

khatam dah

Pertama sekali aku nak update berkaitan entry semalam.

Seperti yang telah ku khabarkan semalam. By 7th Jan 2010, aku dah pun khatam aA+bB by Hlovate. Tp towards the end, aku banyak skip paragraph. Sebabnya adalah kerana penghujungnya dah tak kick. Hiksss... Suka2 aku je nak kick. Kena kick baru padan muka.

Aku tak dapat nak bayangkan camne citer yg sedemikian rupa berakhir dengan sebaliknya. Maksudnya tak berakhir seperti yg aku idamkan. Maksud lainnya adalah sad ending. Bukan happy ending. Owhhh...

Hari ni dapat mulakan kerja dengan senang hati sebab tak perlu nak curi2 baca novel cam semalam. Sebenarnya kan, de satu lagik novel Hlovate yg aku sedang baca. Dah tinggal suku nak habis. Tak plak aku giler nak abihkan cam aA+bB. Lalala...

Keadaan work station aku amat kucar kacir. Pertama sekali nak kena bersihkan dulu meja ku agar kerja dapat berjalan lancar. Adehhh... Nak bagi sepah memang mudah. Nak mengemaskannya yg terasa beban. Uwaaaa... Kang suruh org lain kemas, udah aku mencarinya tak kejumpaan la plak. Camno tu??? Kena la kemas sendiri.

See... Sudah ku bilang, meja ku sepah. Awal pagi lagik dah sepah. Buhsan...

Sekejapan jugak dah 7 hari di 2010. Hari semalam terasa seperti jam lambat bergerak. Tu masa kat opis. Bila kat umah takdenya rasa lambat. Aha... Berikut di atas ni je la celoteh aku untuk hari ke-7 ini.


~~~Tiba2 ilang idea masa dok menaip. Adehhh...

No comments:

Google