Tuesday, January 12, 2010

terapi1

Buah cempedak di luar pagar,
Ambil galah tolong jolokkan,
Saya budak baru belajar,
Kalau salah tolong tunjukkan.

Banyak mende yang aku tak tahu. Di luar bidang aku. Biler aku tanya, tak mo terangkan sejelasnya. Aduhhh... Tertekan btol la diriku ini. Biler aku tak paham, memang aku malas nak buat. Biler aku dah paham skit2, baru la de rasa keterujaan nak membuatnya. Itu aku. Dari zaman study dulu pun camtuh. Contohnya adalah subjek fizik. Maser memula aku tak paham subjek fizik, memang tak minat langsung nak cuba menyelesaikan masalah. Tapi biler dah paham, aku rasa seronok menyelesaikan masalahnya. Paling ketara sekali adalah subjek kimia. Perghhh... Aku bangga ngan diri sendiri. Masa SPM, aku dapat gred paling corot berbanding subjek2 sains yg lain. Maser matrik plak, aku berjaya dengan fling colors. Subjek kimia yg aku rasa susah tahap gaban maser skolah adalah subjek yg paling aku gemari tuk ulangkaji masa matrik. Mende ni rasanya comply jugak dalam relationship. Biler aku dah paham sesorang, tak susah tuk lebih dekat dengannya. Ahh... Apa aku merepek ini. Abaikan..


~~~Moh gi lunch..

No comments:

Google