Monday, January 11, 2010

berikanlah aku kekuatan

Hari ni mood keje memang ke laut la. Monday blues... Mungkin. Sebab utamanya adalah kerana semalam tak cukup tido. Dapat tido sekitar 3 jam je. Ntah naper susah mata nak terlelap. Tambah plak de asteruk sudah. Boleh je mata ni layan menonton siaran2 yg de.

Pastu dapat plak berita kesihatan opah ku yg tak berapa baik. Gi tengok. Pastu rasa kasihan nengok opah ku. Rasa cam nak bawa balik dok umah aku je. Kesihatan opah skang ni memang tak baper nak baik. Tambah2 plak sejak satu peristiwa yg berlaku tahun lepas. Makin lama makin tak sehat.

Banyak perkara yg berlaku yg tak mampu aku nak share kat sini. Aku simpan diam2 dalam hati je la. Tak tau dekat saper aku nak share. Apa yang berlaku hari ni benar2 buat aku sedey. Sepertinya mahu mengalir air mata. Apa yang aku sembang dengan opah. Ah... Aku tak punya kuasa. Banyak sudah aku pendam di dasar hati. Takot menjadi lagik parah saja.


~~~Uhh... Ntah camne lagik nak aku luahkan pe yg terpendam di dasar hati ini.

No comments:

Google