Friday, January 22, 2010

BB1 & BB2

De 2 BB yg aku impi2kan sehingga terbawa2 ke dalam tidur menjadi mimpi indah sementara. Miahahaha... Apakah BB itu???


BB1 adalah broadband. Selain menonton tv, aku jugak suka surf tenet sembil update blog. Selalunya masa aku takde akses ke internet idea aku nak ngarang melimpah ruah. Biler dah kat opis ngadap kerja, tros idea2 tu terbang bebas cam burung. Malangnya idea tu tak terbang pulang ke sarangnya semula seperti sang burung yg pulang mencari sarangnya semula.


BB2 plak adalah blackberry. Aku tak sedar biler aku mula jatuh chenta ngan BB2. Sedar2 je aku in love sudah sama kamu, BB2. Chenta itu buta. Dulu aku menaruh minat sang E72. Sebelum berada di pasaran lagik. Tetiba sahaja BB2 telah mencantas perasaanku dari E72. Pe2 pun, berserah kepada bajet 2010 yg belum aku bentangkan lagik. Hiksss..


Bajet blom buat. Akal dah panjang pasang angan2. Tu blom lagik campur angan2 nak bercanda ria. Uhhh... Somebody help me. Berikan aku ongkos yg banyak agar dapat aku tunaikan hajat2 ku ini. Hiksss...


Semalam aku dah berhajat nak up citer pasal BB1 & BB2. Tapi sebab semalam hari blur aku, tros non ado mood nak berkarya. Sampailah aku termimpi BB2 dalam tidurku semalam. Bangun sambil sengih2 sumbing. Mudah2an mimpi ku menjadi kenyataan. Aminnn... BB2, I'm going to get you. InsyaAllah...


Tapi kan, mana lagik worth it. Sambar BB1 or BB2 dahulu?? Aku mahu kedua2nya. Tapi tak tahu yg mana nak didahulukan. Tak boleh nak sambar dua2 nya sekali gus. Mo bengkok graf kewangan ku. Think... Skang ni la maser nak enjoy puas2. Apakah???? (^_^)






~~~Baper la agaknya dividen ASB aku tahun lepas. Tak gi check lagik. Mim-alif-lam-sin. Punya la penyakit M, nak gi kuarkan duit kat atm pun tak rajen. Skang ni baki di dalam purse ku ada sekitar RM20++. Hiksss...

No comments:

Google