Sunday, December 27, 2009

1 hari cuti di 3 hari cuti

3 hari cuti, 1 hari je yg merasa cuti sebenar. Lagik 2 hari non ado. Kena ke opis bekerja. Dengan kesihatan yg kurang stabil. Ku gagahkan jua. Kalau bukan aku yg complete kan, saper lagik?? Pastu, keje ni la bakal menentukan perjalanan syarikat. Owhhh...


Pe yg aku nak riuh2 di sini. Aku pun tak tahu. Yang pasti, ketika & di saat aku menaip entry ini aku berada di pejabat. Tengah membuat kerja. Tapi sempat la mencuri sat masa nak manaip. Rindu nak berceloteh.


Tu je la kot. Nak khabarkan cuti ku tak seperti cuti. Mungkin minggu depan nak kecek kat bos supaya dapat cuti 4 hari. Hahaha... Tamak. Terlebey sudah aku.




~~~Sekejapan je dah kita semua nak meninggalkan tahun 2009. Kalau kesempatan ruang waktu, aku nak imbas kembali kejadian2 sekitar 2009 yg lebih pahit dari manis. Hmm...

No comments:

Google