Sunday, December 13, 2009

yang mana satu???

Pernah tak korang melalui perkara seperti itu???


Malu tapi mahu or mahu tapi malu. Cam orang offer eskrem yg sedap lagik mahal. Korang mahu tp at the same time korang malu nak terima offer tu. Aishhhh... Pe yg aku repekkan ini???


Well... De satu situasi ni yg aku kire aku telah melaluinya. Oleh kerana aku malu, aku telah terlepas peluang. Tapi dalam hati mahu. Cittt... Lambat memula gerak telah menyebabkan barang yg ku mahu terlepas pergi.


Perkara ini telah berulang lagik. Kali ni aku betol2 tak tahu nak buat apa. Aku berserah & menyerah je la. Kalau ada rezeki akan ku milikinya. Kalau dah bukan rezeki aku, aku redha melepaskannya.


Aku takde terlintas nak mengambil apa2 inisiatif @ tindakan tuk memastikan ia menjadi milikku. Adehhh... Skang ni pun aku mengalami masalah serupa jugak.


Aku mahu meluahkan pe yg terbuku di dalam hati TETAPI aku malu nak meluahkannya. ShitttOOO.. Kalau camni, sampai biler pun aku tak dapat nak menyelesaikannya.




~~~Pengajarannya, cepat2lah fikirkan tindakan yg sepatutnya di ambil tuk menyelesaikan permasalahan yg melanda. Jangan ambil masa yg lama. Kang terlepas dari genggaman. Padan muka. Ahaksss...

No comments:

Google