Wednesday, December 9, 2009

dapat sudah

Merujuk kepada entry sebelom ini, dengan ini saya ingin mengatakan bahawa I've got a new assistant alredi. Alhamdulillah... ***Maaflah ayat pertama skema tahap dewa. Terbawa2. Hari ni buat surat banyak. Hiksss...


Wait & see how's her performance. Takleh nak judge from the 1st impression. Takot tersalah judge. Aku pun tak letak harapan yg besar. Just hopping dat she is better than the previous one. Uhhh...


Tadi ngak kesempatan mo update ngan segera. Ni pun aku curi skit masa sebelom pulang. Aku kena jalankan or aktifkan semula misi menulis di blog. Dari pemerhatian aku, sejak aku dah jarang sangat update, aku takde tempat kongsi citer.


Biler aku takde tempat kongsi citer, biler aku rasa tensi, aku akan makan. Biler aku makan, berat aku akan bertambah. Biler berat aku bertambah, mula la banyak pakaian yg dulu rasa cun je biler pakai, skang dah sendat. Huhuhu...


Pendek katanya, dengan menulis blog aku dapat mengurangkan tekanan. Biler dapat kurangkan tekanan, aku pun takde la nak makan sangat. Tambah2 biler dok sendiri. Aku memang tak segan silu nak masak biler terasa nak makan. Ni terasa nak makan. Siler paham perkataan yang aku gunakan. Ni bukannya biler LAPAR.


Eh, terlanjur bercerita plak. Daripada nak buat short update je. Dah jadik LONG. Maaf. Aku lupa diri plak. K la. Nak kemas2 sudah. Mo kepulangan la. Tomorrow I can sense that I've to work extra sbb Jumaat mo cuti.




~~~Sila percaya kenyataan2 aku di atas ni sebab sejak aku dah terlampau jarang update, aku telah menambah 3kg. Within 3-5months je aku telah tambahkan 3kg. Aduhyaiiii... Cannot like this. Misi aku skang ni nak kembali kepada berat aku maser student iaitu aku perlu menurunkan 6kg. Berjayakah??? Sama2 kita nantikan perkembangan seterusnya.

No comments:

Google