Wednesday, December 9, 2009

interview candidate

Berjayakah aku mendapat assistant baru??


I really need an assistant. Skang keje tengah banyak. Everyday pun kena balik lepas maghrib. Dah beberapa minggu lepas dah tampal iklan keje kosong. Tapi ngak ada respon. Actually bukan takde yg call bertanya. Sedikit malang biler de candidate call, time tu phone opis buat hal. Tak baper nak dengor.


Aku yg tak dengor ni tanya sebanyak tiga kali saper nama caller. Kali ke-3, tros caller tu letak tepon. No more phone call after that. Aiyokkk!!!


So, hari ni boss aku telah memanggil sesorang tuk di interview. Aku harus interprem sama maser sesi tu. I don't like. Dah le pewot saya rasa nak memerot. Tadi sebab ngah tunggu candidate sorang ni mai, pewot ku memang meronta2. Tapi kutahan. Skang dah terbantut. Hiyarkkkk!!!




~~~Later kalau aku tak lupa, aku kasi update. See ya!!!

No comments:

Google