Wednesday, October 13, 2010

wishlist

Antara yg aku wish since 2009.


Alhamdulillah, kebanyakan senarai dalam wishlist aku kat blog ni telah pun berhasil aku dapatkan or tunaikan dengan bantuan orang luar mahupun dengan usaha sendiri.

Satu je lagi yg aku masih berhutang dengan diri sendiri. Percutian bersama rakan2. Hopefully pe yg aku rancangkan bersama MaiH & Awa berjaya ditunaikan sebelum mereka berdua bergelar PUAN. Dah lama bercita2 nak bercuti bersama rakan2. Tapi tak pernah berhasil. Skali je la yg aku pernah bercuti bersama rakan ku ke Kota Keriangan.

Opssss... De satu lagik jugak yg aku masih berhutang. Nak membeli anklet baru. Mungkin itu aku boleh cuba pow sama Mi Amor. Bersedialah dia. Hahaha... Gelak evil. Selalu je cari peluang supaya dapat pow dia.

Aku tak sangka yg aku akan dapat mendapat semua yg aku idamkan within one year. Siap dapat bonus lagik iaitu Mi Amor. Mende yg tiada terpapar di wishlist ku. Pe2 pun aku bersyukur dengan apa yg aku miliki sekarang ni.

A note for myself:-
  • Red apron - berjaya dimiliki on July 10.
  • Purse - diperolehi on March 10.
  • Sandals/shoes - banyak pasang gak dah rembat tahun ni.
  • Netbook - alhamdulillah, sudah memilikinya.
  • Telefon tangan - March 10(beli sendiri) & June 10(diberi orang).
  • My ride - finally at d age of 26, alhamdulillah.
Syukran di atas kurniaanNya.


~~~Ada satu perkara yg aku wish skang ni. Bagi masa 6 bulan tuk aku me'reveal'kan pe yang aku wish itu. (",) Sangat berharap agak perkara yg aku wish dalam masa 6 bulan akan datang berjaya dilaksanakan. Aminnnn...

No comments:

Google