Friday, October 15, 2010

selisih faham

Baru 6 bulan dah banyak kali selisih faham. Dah banyak kali jugak gaduh2. Aku pun cepat sangat hati terusik. Baru kena tinggi suara skit, mula la hati aku ni jadik kecut. Aduhhh... Tadi pun hampir perang je jadinya. Blom pernah lagi la kitorang bergaduh besar. Selalunya pasti akan ada salah sorang yang akan cepat2 mengalah or pujuk. Kebiasaannya aku la yg merajuk dan dia jadi tukang pujuk. Alhamdulillah, dia begitu sabar layan kerenah aku. Doa aku moga kami berkekalan hingga ke akhir hayat kami berdua. Aminnn....

Perbezaan yg ada between both of us memang pelengkap buat kami berdua. Sorang keras & tegas. Sorang lagi manja & sedikit tegas. Combination yg bagus pada perkiraan aku. Persamaannya, kedua-dua pun orang yg suka makan.


~~~Bukan mudah nak berjumpa dengan seorang yang mampu menerima kekurangan yg ada dalam diri ini. Once dah jumpa akan aku pastikan aku tak lepaskan dia. Orang itu adalah Mi Amor ku. Thanx for everything sayang..

No comments:

Google