Tuesday, October 19, 2010

please help me with this LOVE

Tell me how am I going to reduce my weight with lot of this....

Nescafe tarek

Egg tart ~homemade

Brownies yummylicious dekat kedai tak ingat namanya.

Lamb chop ~ Mi Amor punya tapi aku de tumpang makan sekaki.

Seafood pasta yg sangat creamy. Aku makan sorang ni. Jangan tak percaya.

Nasi lemak ~ homemade.

Kuah kacang kali ke-2 buat dan menjadi dengan bantuan Mi Amor. Tq dear..

Mi kari di bulan puasa yg lepas ~ homemade.

Kueh teow Doli away from Taiping. Kat kedai TTDI ni.

Platter pe mende tah namanya. Kat Manhattan Fish Market. Aku makan banyak sebab Mi Amor adalah kurang menggemarinya. Walaupun Mi Amor makan skit, dia gak yang kena bayar. Yeiii!!!!.

Adek saya membelinya sempena 31hb. 1 pint berharga RM31 sahaja.

Puding kek karamel ~ homemade.

Bbq sempena raya aidilfitri yang lepas.

Lihatlah bertapa aku dikelilingi oleh makanan sentiasa. Camne la aku nak mengurangkan jisim aku ini. Huhu... Always try. Tapi tak cukup kental. Terkulai di separuh perjalanan nak berdiet. Skang ni cam nak cuba sedaya upaya sebab aku dah melebihi berat yang aku tetapkan. Aduhaiii...

Believe it or not, ini adalah sebahagian koleksi aku dan makanan sepanjang tahun 2010 ni. Ada lagik gambar2 yg tak aku muatkan kat sini...

~~~I loves food. Mi Amor loves food too. Both of us love food & love each other too. Ahaksss... Aku merepekness sudah...

No comments:

Google