Friday, October 15, 2010

always make my blood go upstairs

Duduk sebumbung tapi jarang bercakap. Hebat!!!!

Aku bengkek ngan sang adek aku ni. Marah sampai tak leh nak luahkan camne dah. Biler aku dah cool down, baru aku sound dia. Skang ni memang nak cakap pun tak mampu. Wow!!! Dah marah tahap petala kelapan dah ni. Bermula dengan semalam. Bawa ke hari ni.

Isk2...

Not so good. Asyik nak marah2. Can make my blood go upstairs. No good.. Tempiasnya sampai kena kat Mi Amor yg tak bersalah. Tapi dalam entry sebelom ni memang aku marah kat Mi Amor pun. Aku tak suka bila kena uji2 ni. Mula terasa tercabar. Fuhhh...

Bertitik tolak dari aku mogok sama sang adek aku, tros dia pandai plak menguruskan hal2 umah. Seperti membuang sampah. Selalunya jenuh aku nak kena ingatkan dia buang sampah dalam umah ke rumah sampah kat tingkat bawah nun. Keje paling mudah aku bagi kat dia pun tak reti dia nak buat.

Pastu skang ni lepas minum dia dah reti nak basuh gelas dia which is good. Kalau dulu, dah puas aku suruh dia basuh gelas dia pun dia still buat tak tau je. Good..


~~~Takkan la hari2 aku nak kena mogok ngan adek aku kot baru dia nak tolong aku ngan urusan rumah. Fenat la I...

No comments:

Google