Sunday, February 13, 2011

ulangkaji entry diet - BEAUTY IS PAIN

Rosak... Rosak... Rosak...

Apakah yang rosak???

Yang rosak adalah program menurunkan jisim badan aku ni yang cuba aku lansungkan beberap ketika dahulu. Yg tepat adalah sebulan yang lepas. Aku dah bersuka ria bila jarum penimbang bergerak ke kiri. Gembiranya aku sehingga aku war-warkan kat sini.

Sekarang ni semua itu tinggal kenangan. Apa yang aku kurangkan telah aku tambah kembali. Uwaaa... Sangat sedih. Tercapai sasaran kecil ku untuk kelihatan lansing sedikit di hari bersejarah adik aku??? Tinggal lagi 3 bulan setengah.

Auwww... Sekejapnya lagi tu. Berjayakah?? Aku nak bersenam. Tapi takde partner. Aku ada usha2 kelas senaman. Takde pun yg berada dalam budget aku. Kalau dapat belajar berenang pun menarek juga. Tapi non ado la plak.

How to lose weight?? Kalau masa belajar dulu senang sangat nak turunkan berat. Dok hostel je, kompem dapat mengurangkan kembali segala lemak2 yang dikumpul masa bercuti di rumah. Syg, help me!!!!

Bila aku luahkan perasaan nak menurunkan jisim pasti ramai orang sekeliling yang akan berkata, buat apa nak diet2. Dah kurus dah. HELLLOOOO... Kurus la sangat. Mata korang cemey kah apa??

Ok.. Stop sudah berleter pasal nak mengurangkan jisim badan a.k.a diet. Takde hasil pun. Dok jerit kat sini tapi usaha tarak, tarak guna la. I love to eat. Camne ni???


~~~Apa cara yang tinggal tuk aku berjaya mengurangkan jisim ke target yg aku kehendaki menjelang my bro big day??? Kena lebih bertekad la nampak gayanya. Isk2...

No comments:

Google